Forum Friendly Fire Strona Główna Friendly Fire
Leśna Drużyna Paintballowa w Olsztynie
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Biblioteka scenariuszy

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Friendly Fire Strona Główna -> Dyskusja na tematy ogólne
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
NOCNY
Dowódca


Dołączył: 17 Lis 2007
Posty: 416
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Panie My z za Buga.

PostWysłany: Nie Gru 14 2008 9:52    Temat postu: Biblioteka scenariuszy

W tym temacie prosze o zamieszczanie pomysłów na scenariusze, które możemy zagrac na naszych spotkaniach. Pomysł musi być opracowany od początku do końca, oczywiście będzie poddawany dyskusji i korygowany ale w niewielkim stopniu. Pomysł powinien zawierać główne zadanie, podział ilościowy, wymagania terenowe. Liczę na waszą fantazję!

Ostatnio zmieniony przez NOCNY dnia Pon Gru 15 2008 10:14, w całości zmieniany 3 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
koniu
Członek Drużyny


Dołączył: 28 Lut 2008
Posty: 242
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Friendly Fire - Morąg

PostWysłany: Nie Gru 14 2008 12:00    Temat postu:

Zwiad
Mało liczne drużyny. Każda musi się odnotować w punktach kontrolnych, problem w tym, że w tych samych.
Kilka 3 lub 5 osobowych zespołów. Punkty kontrolne (tyle ile drużyn) dobrze oznakowane i porozrzucane na polu. W każdym punkcie kontrolnym znajduje się pisak (każdy w innym kolorze). Gracze mają przymocowane (trwale - nie wolno odczepiać) do nadgarstka, bluzy lub do giwery kartki na których odnotowują pisakami obecność w punktach kontrolnych. Gra jest punktowana: 1 pkt. za każdy kolor na kartce gracza, 5 pkt. jeśli kartki całej drużyny są podpisane co najmniej dwoma kolorami (dwa punkty kontrolne), 5 pkt. za każdy kolejny (powyżej dwóch) kolor na kartkach całej drużyny, 2 pkt. za każdy kompletny (wszystkie kolory) karnecik poszczególnych graczy.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
NOCNY
Dowódca


Dołączył: 17 Lis 2007
Posty: 416
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Panie My z za Buga.

PostWysłany: Nie Gru 14 2008 14:26    Temat postu:

Helikopter
Podczas misji zostaje zestrzelony helikopter. 3-4 członków załogi (niebiescy) ląduje awaryjnie na terenie kontrolowanym przez żółtych.
Grupa ratunkowa (czerwoni) wyrusza na poszukiwanie nie znając położenia miejsca lądowania. Rebelianci znają pozycje upadku helikoptera i chcą pojmać załogę. Załoga może poruszać sie w terenie, przez radio może podawać swoje położenie.
Podział
Czerwoni i Żółci 50/50%, w momencie połączenia sie czerwonych z niebieskimi wzrasta ich siła. Żółci nie mogą dopuścić do połączenia sie grup.
Zadania
Czerwoni znaleźć załogę i sprowadzić do bazy, żółci nie dopuścić do złączenia grup, odnaleźć załogę i zlikwidować. Niebiescy ukrywać sie w terenie do czasu przyjścia pomocy. Dodatkowym utrudnieniem dla niebieskich jest ograniczona ilość amunicji. Niebieski może być ranny dostając w kończyne wtedy może być prowadzony przez kolegow lecz sam sie nie porusza. Po wyeliminowaniu schodzi do bazy. Reszta limit 2 żyć.
Do gry jest potrzebny duży teren, mapa, radia.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
NOCNY
Dowódca


Dołączył: 17 Lis 2007
Posty: 416
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Panie My z za Buga.

PostWysłany: Pon Gru 15 2008 16:56    Temat postu:

Zrzut
Czerwoni dostają zrzut lecz wadliwe spadochrony otworzyły się zbyt wcześnie / zbyt późno. Ładunek został rozrzucony po terenie kontrolowanym przez żółtych. Czerwoni wysyłają dwa 2-osobowe zwiady które szukają w terenie zrzutów. Po znalezieniu zrzutu zaznaczają go i drogą radiową podają pozycje. Oddział musi przejąć przesyłkę i odnieść do bazy, nieść może ją dwóch ludzi. Żółci kontrolują teren i mogą przejąć zrzut ale tylko zaznaczony przez zwiad czerwonych i odnoszą do bazy. Czerwoni mogą zrzuty odbijać z bazy żółtych. Zwiad może pilnować zrzutu lub nie, zwiad wraca do bazy jak dostanie jeden z członków zwiadu. Limit żyć nieograniczony, gra na czas. Potrzebny duży teren, mapy, radia.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
NOCNY
Dowódca


Dołączył: 17 Lis 2007
Posty: 416
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Panie My z za Buga.

PostWysłany: Pon Sty 12 2009 13:12    Temat postu:

OBŁAWA
Gra prosta w swoim założeniu .Podział na dwie grupy 20-80 % lub 30-70 % .Mniejsza ucieka i kryje się w terenie Fat kulek . Grupa pościgowa po 50 kulasów na głowę robi obławę .
Zadania
Uciekinierzy muszą się przebić przez obławę i przynajmniej 50% musi dotrzeć do wyznaczonego celu ,
Grupa pościgowa odszukać i zlikwidować zbiegów . Trafiony schodzi do bazy .
Nagrodą dla uciekinierów będzie plus do zdobycia odznaki zwiadowcy .

P.S.
odnoszę wrażenie że tylko ja zamieszczam propozycje.
proszę wnosić ewentualne poprawki do propozycji ,żeby stały sie one bardziej atrakcyjne Confused
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
NOCNY
Dowódca


Dołączył: 17 Lis 2007
Posty: 416
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Panie My z za Buga.

PostWysłany: Czw Lut 12 2009 11:42    Temat postu:

CZERWONA TAKTYKA
Jest to raczej sposób na ciekawsze granie a nie sam scenariusz bo można go „doszywać” do scenariuszy .
Czerwona taktyka jest to taktyka pomocy i usuwania rannych z pola walki lub tez często w terminologii wojskowej używa się nazwy „strefa śmierci”
Taktyka ta polega udzieleniu pierwszej pomocy koledze rannemu , lub ewakuacji go w miejsce bezpieczne .
Oczywiście w naszej rzeczywistości paitballowej odbywało by się to troszkę inaczej .
Medyk miał by takie opaski w kolorze białym (bandaż) ktoś trafiony w rękę woła medyk ,medyk podbiega i zakłada opaskę na trafienie max 2 opaski na jednej osobie, 3-e trafienie to szpital.
Trafienie w nogę , delikwent nie rusza się nie może chodzić, trzeba go wycofać czyli przenieść lub zaciągnąć za fraki do tyłu jakieś 20 m tam medyk zakłada opaskę gość gra dalej. Trafienie w tułowie eliminuje gościa z walki lecz trzeba go zawlec do szpitala na miejscu opaska jest zbyt mała żeby ją zakładać na tułowie. Splat w dyńkę zjazd do boksu koleś idzie w gratisie sam do szpitala.
Taktyka trudna do wykonanie lecz zaczerpnięta z taktyk wojskowych wymaga dużej ilości graczy a nawet drużyny medycznej w strukturze stron grających .
Jest to oczywiście tylko propozycja, jak się bawić to w prawdziwą wojenkę.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Friendly Fire Strona Główna -> Dyskusja na tematy ogólne Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin